Styly jógy

Hatha jóga (lekce jsou vhodné pro úplné začátečníky)

Klasický styl jógy propojující pozice těla (ásany), dech (pránajáma) a zklidnění mysli (relaxace, meditace). Během lekcí klademe důraz na precizní provedení ásan, delší výdrže v pozicích a koncentraci.
Lekce často doplňujeme o prvky z jógové terapie, jógové filozofie a aromaterapie.

 

Power jóga (lekce jsou vhodné pro všechny úrovně)

Dynamický a energický styl jógy, který rozvíjí fyzickou i psychickou kondici. Pravidelnou praxí power jógy formujete své tělo, zlepšujete jeho flexibilitu a redukujete napětí.
Cílem power jógy je nalézt harmonii mezi sílou lidského těla a duše. Tento styl často vyhledávají aktivní sportovci, jako kompenzační cvičení. Uspokojí, ale všechny, kteří chtějí posílit tělo a zklidnit mysl.

Vinyasa flow jóga (lekce jsou vhodné pro všechny úrovně)

Rozproudění energie v těle a propojení plynutí (flow) pozic a dechu. Takové jsou naše lekce vinyasa flow jógy. Jedná se o zahřívací styl jógy, který funguje jako meditace v pohybu. Pozice a pozdravy slunce se praktikují dynamicky v souladu s naším dechem. Závěr lekce je věnován relaxačním a meditačním technikám.

V rozvrhu nabízíme i ranní jemnou vinyasa flow jógu.

Jin jóga (lekce jsou vhodné pro všechny úrovně)

Pomalý styl jógy známý jako „akupunktura bez jehel“. Pracuje s prouděním energie a významně tak napomáhá flexibilitě kloubů, uvolňuje tenzi a posiluje naši imunitu. Tlak na body podél meridiánů aktivně ovlivňuje zdraví orgánů.

Během lekce se v pozicích (ásanách) setrvává několik minut. Delší čas dopomáhá k ukotvení v přítomném okamžiku.

Jin jang jóga (lekce jsou vhodné pro všechny úrovně)

Jin a jang jsou dva protiklady, které se však vzájemně přitahují a skvěle doplňují. Naše lekce jin jang jógy začínáme pasivním jinovým protažením. Tělo i mysl připravujeme na následnou jangovou část, ve které nechybí pozdravy slunce a silové ásany, díky kterým prohřejeme celý náš organismus. Lekce zakončujeme jinovou sekvencí, která dokonale zklidní nervový systém.

Večerní jóga (lekce jsou vhodné pro všechny úrovně)

Jemná praxe jógy, která klade důraz na prožitek. Pozvolné střídání pozic napomáhá k pozornému vnímání těla a dechu.

Lekce jsou zaměřené na večerní zklidnění a prohloubení relaxačních technik, které odbourávají stres a harmonizují tělo.

Jemná jóga (lekce jsou vhodné i pro začátečníky)

Jemná jóga vychází z hatha jógy. Lekce mají pomalejší tempo. Zaměřujeme se na protažení a rozhýbání kloubů. Do pozic přecházíme lehce a odlehčenou formou. Lekce jsou tedy vhodné i pro úplné začátečníky, seniory a pro ženy po porodu (nutná konzultace s lékařem).

Prodloužená lekce jógy (lekce jsou vhodné pro všechny úrovně)

Tematicky zaměřená lekce jógy (90 minut). Na relaxaci a pránajámu (práce s dechem a energií) je vyhrazen delší čas.
 

-na lekce nelze uplatnit Multisport kartu ani vstup z permanentky-